СМАГА ЄВГЕН (інд.навчання)


01.04.2020

Євген, сьогодні ми начимося з тобою працювати з нитками! До уроку підготуй жовтий картон, ножиці, олівці або кольорові ручки, дирокол та нитки.  Зверніть увагу, що нитки треба відрізати  однакової довжини.
https://www.youtube.com/watch?v=-mLx37CAoMQ )

 06. 04. 2020 

Малювання з натури яблука.Простий олівець, акварель.

Харчування і здоров'я. Корисна їжа.
Підручник ЯДС с.41-48 (розкажи, що ти полюбляєш їсти, запам’ятай як називаються прийоми їжі у різний час доби, поясни чому перед приготування їжі треба мити руки, склади паперову серветку за зразком с.45  , спробуй  приготувати  cалат або бутерброд під наглядом мами) Чекаю фото)





















08.04.2020 


Спорт та активний відпочинок.
Підручник ЯДС с. 34-39 (дай відповіді на питання, розкажи, що ти бачиш на малюнках,  згадай як відпочиваєш ти).
Зроби зарядку https://www.youtube.com/watch?v=7pGnVGCLSsk 



Шнурування, зав'язання бантиків, вузликів допоможе відеоhttps://www.youtube.com/watch?v=EKOWmYTUhaA 
або малюнки















13.04.2020
Усмішка і сміх допомагають упоратися із сумом, тривогою і страхом, зміцнюють упевненість людині в собі.

Опрацюй с. 32-33 підручника Я досліджую світ.

Сьогодні ти віртуально попадеш на День народження https://www.youtube.com/watch?v=kiVldULZqM4
Намалюй або зліпи з пластиліну святковий торт.   


 


















15.04.2020

Я досліджую світ
-   Який настрій ти зараз маєш? Вибери смайлик. Разкажи чому.












У кожного з нас є найдорожчі нам люди. Хто це? Звичайно ж, тато, мама, братик, сестричка – це найрідніші на світі люди, які один одного шанують, люблять і є членами єдиної сім’ї. Сім’я, мов сонечко, зігріває дитину від народження і до кінця днів. Родина – це гніздечко любові і тепла для кожного з нас, у ній панує злагода, повага до старших.
Роздивись малюнки на с. 49-50 і дай відповіді на питання.
Послухай віршики про тата і маму.

Може він в футбол пограти,
Може книжку почитати,
Супчик може розігріти,
Може мультик подивитись,
Може він пограти в шашки,
Може і помити чашки,
Може малювать машинки,
Може поскладать картинки,
Може везти на собі,
Як на швидкому коні.
Може він ловити рибу
І полагодити шибу.
Вміє так всього багато —
Мій найкращий в світі тато.
 
 Мамо, матінко, матусю,
Я добра від тебе вчуся.
Ти найкраща в світі мама,
Ніжна, добра і ласкава!
О. Радушинська 
- А зараз, заплющ оченята, на кілька хвилин уяви себе добрим
чарівником. Поміркуйте, що б ти зробив для своєї родини, щоб вона
була щаслива?  
 ДИЗАЙН І ТЕХНОЛОГІЇ 

Відео «Марія Бурмака Писанка»
 https://www.youtube.com/watch?v=QxUXCEOonwQ
А як святкують Великдень у вашій сімї?
Сьогодні ми будемо виготовляти аплікацію «Великодні писанки ». Працюємо з пластиліном. 





23.04.2020
 Тема: Обовязки в родині.
Сім’я – це найрідніші на світі люди: мати і батько, бабуся і дідусь, які один одного шанують і люблять. Від батьків ми одержуємо життя. Вони вчать нас людських правил, оживляють наш розум, вкладають у наші вуста добрі слова. Так є, так і було в Україні завжди.  
- Слово батьків або старших у родині було законом для молодших. Вони вже змалку мали свої обов’язки, вчилися різної роботи, посильно працювали. Дівчатка переймали науку від матері та бабці – вчилися прибирати, готувати, вишивати, шити одяг, розписувати писанки. Хлопчики навчалися чоловічого ремесла від батька чи діда.

Обов’язок - певні правила поведінки.

Уважно прослухайісторію:
Сашко завжди допомагав мамі. Він і посуд мив після обіду, і в кімнаті прибирав. Але якось на хлопчика напала лінь. І день, і другий минув,— Сашко не допомагає мамі. Тут і неділя прийшла. Батько каже за обідом:
- Погано наша сім’я працювала. Не підемо сьогодні нікуди. От тільки шкода маму. Весь тиждень у полі та вдома працювала. І сестричку Таню шкода. Хороші оцінки принесла — п’ятірки. Та і я теж цілий тиждень працював на фабриці.
Сашко почервонів увесь та й говорить:
- Ну, й ідіть самі! А я з кицькою залишуся.
- Та ні вже, куди ми підемо,— відповідає батько.— Адже сім’я у нас одна. Всі один за одного відповідаємо.
-Чому тато так відповів сину? Що він мав на увазі?
- Чи правий був тато?
Гра – вправа „Добери слово протилежне за значенням”
Розклав  –  склади
Насмітив  – … ( підмети)
Розлив      - … ( витри )
Розсипав  - … ( збирай )
Замастив - … ( помий )
Де взяв річ - … ( туди і поклади )
Роздивись малюнки у підручникус. 54-55 Як розподілено обовязки  членів родини?

Які обов’язки в дорослих членів сім’ї?Які сімейні обов’язки виконують діти? Які ще сімейні обов’язки можуть виконувати діти?
 Щоб удома було затишно, щоб усі були здорові й щасливі, кожен член сім’ї має виконувати свої сімейні обов’язки.

27.04.2020
Тема:Мій рідний край.
У кожної людини є свій рідний край. Це те місце, де вона народилася і живе. Це стежина до рідної домівки, краєвиди, що милують око з дитинства. Це там, де слухали бабусину казку й мамину пісню.
Рідний край — найрідніший та найдорожчий. Кожен пишається своїм рідним краєм.
Розкажіть, де ви народилися. Де ви живете сьогодні? Як називається ваше місто чи село?
На якій вулиці ви мешкаєте?
Відшукайте на карті свій рідний край


Опрацюй сторінки 72-75 у підручнику Я досліджую світ.
Порівняй малюнки. Знайди 5 відмінностей.
Любити рідний край — означає берегти кожну вулицю і двір, хату, дерево тощо. Це означає шанувати старших і допомагати молодшим.
Україну населяють трудящі та талановиті люди. Вишиванки, рушники, писанки, українські хатини - це щось неймовірне.


Звичайні речі можна перетворити на витвори мистецтва, якщо оздобити їх орнаментом.




Орнамент - це візерунок, узор, який повторюється. Орнаменти можуть бути дуже різними. Сьогодні ми намалюємо геометричні. Тобі знадобляться Акварельні чи Гуашеві фарби, пензлик, баночка з водичкою, серветка та альбомний аркуш.
https://www.youtube.com/watch?v=zaIpBP71LeY
 

29.04.2020


Водойми нашого краю.

Найкращим місцем відпочинку для багатьох людей є водойми: річки, озера, ставки, джерела тощо. Це — прісні водойми. У морях і деяких озерах вода солона.
Які водойми є у вашому населеному пункті? Як вони називаються?(Річка Сіверський Донець, Торець, Голубі озера, річка Білянка, Солоне озеро у Словянську)
Яке значення мають водойми для людей?

 Які риби водяться у водоймах вашої місцевості?
Роздивись малюнки. Розкажи, що забруднює водойми у вашій місцевості?

Підручник ЯДС с. 76-78 (дай відповіді на питання). 
Прочитай статтю у підручнику Школа Зеленої Планети на с.95 
Подивись невеличке відео про річку https://www.youtube.com/watch?v=pdA_CZjLHrg
Наявність водойми в населеному пункті — важливий чинник для життя і господарської діяльності людей. Водойми потрібно оберігати від забруднення.

Аплікація з коктейльних трубочок. Нам знадобляться порізані коктейльні трубочки, шаблони зразки жаби та бабки, пластилін. А далі дивись малюнки

Можеш використати будь-який шаблон. Пофантазуй та надішли фото. Дуже цікаво подивитись на твою роботу!
Пожалуйста, зарегистрируйтесь на МААМ. Копировать можно только зарегистрированным пользователям МААМ. Адрес публикации: https://www.maam.ru/detskijsad/master-klas-mozaika-iz-narezanyh-kokteilnyh-trubochek-veselye-podruzhki-strekozy-i-ljagushki.html



04.05. 2020
 тема: Рослини рідного краю

Чи є ліс у вашій місцевості? Який це ліс: листяний чи хвойний? Розкажіть про нього.
Назвіть рослини. До якої групи їх можна віднести? Об’єднайте їх у дві групи. Установіть, з якого дерева кожне листя.
Прочитай підручник с. 15-18 ШКОЛА ЗЕЛЕНОЇ ПЛАНЕТИ
- Які бувають дерева?
-Назви дерева, назви яких запамятав.
- Як називаються листочки у сосни або ялинки?
Виконай завдання в зошиті с. 10-11
 Назвіть їстівні та отруйні гриби. Яких грибів не можна збирати? Чому?
Сьогодні на тебе чекає зустріч з Лісовичком. Відкривай підручник ШКОЛА ЗЕЛЕНОЇ ПЛАНЕТИ с. 13-15.
- Навіщо діти прийшли до лісу? Кого вони зустріли?
- Чого злякалася Іринка? Що порадив Лісовичок?
- Куди запросив Лісовичок дітей?
Виконай завдання в зошиті ст. 7-9.
Люди здавна помітили здатність деяких рослин лікувати хвороби людей і тварин. Такі рослини називають лікарськими.
Які із зображених рослин вам відомі? Що ви знаєте про їхні лікувальні властивості?
Дізнайтеся, з яких рослин ваші рідні готують чаї під час застуди.
Розгляньте під час прогулянки рослину мати-й- мачуха. Дослідіть, чому рослина отримала таку назву.
Назвіть спочатку овочеві рослини, а потім — плодово-ягідні. Які із цих культурних рослин вирощують у вас у родині?
Дізнайтеся, які овочеві рослини вирощують на полях і городах вашої місцевості. Які плодово- ягідні рослини вирощують у садах вашої місцевості?
Розгляньте фото. До якої групи належать ці рослини?
Рослини, зображені на малюнках, називають зерновими. Це трав’янисті рослини.
Поміркуйте, чому виникла саме така назва.
Люди впродовж року піклуються про культурні рослини. Навесні — обробляють ґрунт і висівають рослини. Улітку — доглядають за рослинами, а з деяких з них збирають плоди. Восени — збирають урожай та орють ґрунт.
Дізнайтеся в дорослих:
• які зернові рослини вирощують на полях вашої місцевості. Назвіть їх;
• які страви готують з кукурудзи;
• з яких овочів варять борщ.
Висновок.
У лісах нашої місцевості ростуть листяні та хвойні дерева, кущі, трав’янисті рослини, гриби: їстівні та отруйні.
В Україні вирощують овочі, зернові та плодово-ягідні культури.
Чи знаєте ви...
Сьогодні у світі вирощують понад сім тисяч сортів помідорів, і майже всі сорти червоного кольору. Проте також є зелені, жовті, помаранчеві, рожеві та фіолетові томати.

— Напевно, немає жодної людини, яка хоч раз у житті не помилувалася квітами. Вони прикрашають наше життя, поліпшують нам настрій своєю неповторною красою та ароматом. За допомогою них ми передаємо свої емоції, почуття, прихильність, повагу, вітаємо зі святом. 
— Як ви вважаєте, що можна зробити, щоб помилуватися чарівністю квітів, але не зривати їх?(намалювати їх)

Бузок - ароматна весняна рослина. Як намалювати  такі квіти за допомогою ватних паличок  дивіться на каналі Ютюб. 

— Поети оспівують красу квітів у віршах, художники — в картинах, а композитори — у своїх музичних творах.  Послухай музику польського композитора Фредеріка Шопена «Весняний вальс»https://www.youtube.com/watch?v=ShTJXwB16EA
06.05.2020
Тема: Тварини рідного краю
—  Сьогодні ми ознайомимося із тваринним світом рідного краю, ви дізнаєтеся, чому диких тварин не слід турбувати.
Давай згадаємо на які групи поділяють усіх тварин. Тобі треба здогадатися, про яку групу тварин йде мова:
·    Ці тварини живуть у різних водоймах: морях, річках, озерах, ставках. Мають тіло, вкрите лускою, дихають зябрами (Риби)
·    Ці тварини вміють літати, їх тіло вкрите пір'ям, мають міцний дзьоб (Птахи)
·    Невеликі за розміром тварини. Найчастіше повзають, хоча деякі вміють і літати. Мають шість ніг. Живуть усюди (Комахи)
·    У більшості з цих тварин тіло вкрите шерстю, яка захищає їх від холоду. Ці тварини народжують малят і вигодовують їх молоком. Ці тварини найчастіше лазять по деревах або бігають по землі (Звірі)
 Тварин, які живуть у природі й самі собі шукають їжу, називають дикими. Свійських тварин утримують люди. Вони їх годують, будують для них житло, піклуються про них
https://www.youtube.com/watch?v=ColsEm9Q7XQ
Хто з диких тварин тобі найбільше сподобався? Чому?

Робота за підручником (с. 83-85)
На тебе чекає третя зустріч, зустріч з лічовими тваринами (ШКОЛА ЗЕЛЕНОЇ ПЛАНЕТИ с. 18-21)
 - Виконай завдання в зошиті с. 12-14.
Подивись і скажи, чиї це сліди 

Цікава гра онлайн чекає на тебе! впевнена тобі сподобається))https://www.igraemsa.ru/igry-dlja-detej/poznavatelnye-igry/obuchayushaya-igra-chi-sledy

Відгадай загадку: 

Що то є за гість?Ніжок має шість.
Аж чотири крильця має —
По квіточках собі літає.
Не бджола, не джмелик —
А зветься він… (метелик)
 Подивись відео про цих дивовижних істот https://www.youtube.com/watch?v=YH3qRz4FPjQ
Сьогодні на уроці ми навчимося виготовляти метелика з паперу шляхом складання і згинання.


 Для виготовлення іграшки «Метелик» необхідно дібрати папір. Щоб виготовити паперового метелика, необхідно дотримуватися послідовності.
Алгоритм роботи.
1) Візьміть квадратний аркуш паперу, складіть його по діагоналі.
2) Згинайте гармошку на відстані 1 см від середини кута до краю з одного
боку, а потім — з другого боку.
3) Отриманий зі складками ромб стискайте посередині і зв’яжіть ниткою.
4) Складіть так само другу частину метелика.
5) З’єднайте обидві половинки нитками.
6) Виріжте дві смужечки та приклейте до метелика.


11.05.2020
—    Сьогодні ми ознайомимося із тваринним світом рідного краю.
1.    Опишіть зовнішній вигляд лисиці, вовка, білки, оленя, їжака і зайця. Назвіть спільні ознаки цих тварин.
(Голова, тулуб, хвіст, чотири ноги, шерсть або щетина)
—    Ці тварини належать до групи звірів. Головна ознака звірів — це годування дитинчат молоком.
—    Назвіть тільки тих тварин, яких називають птахами. (Сова, чапля, сорока)
—    Опишіть зовнішній вигляд цих птахів. Назвіть загальні ознаки птахів. (Дзьоб, крила, дві ноги, пір’яний покрив)
—    Усі ці тварини мешкають у нашому краї.

2. Гра «Упізнай тварину за описом»
•     Це невеличка тваринка. Замість волосся спина в неї вкрита колючими голками. У випадку небезпеки вона швидко згортається у колючий клубок із 6-8 тисяч голок. Розгорнути цю тваринку не під силу навіть дорослій людині — настільки розвинені в неї спинні м’язи. Лише вода примушує її розпрямитися. Цю властивість використовує хитра лисиця. (Їжак)
•     Це — санітари лісу, адже вони знищують величезну кількість комах-шкідників. Дзьоб є знаряддям для добування корму. Язик із зазубринами далеко висовується із рота, тому вони можуть діставати їжу із щілин. Цих птахів у наших лісах небагато, тому вони потребують охорони. (Дятел)
•     Без нього не обходиться жодна казка про тварин. його завжди змальовують як боягуза. Проте завдяки своїй лякливості та обережності він рятується від своїх численних ворогів. (Заєць)
•     Він — постійний персонаж мультфільмів. У природі — це розумний, спритний, витривалий і сильний хижак. Живиться переважно м’ясом диких тварин. За нічне полювання він може долати до 100 кілометрів. У природі ці тварини є санітарами лісу. Полюючи, вони ловлять хворих і ослаблених тварин, оздоровлюючи все стадо. (Вовк)
•     Недарма я в казках — найперша хитрунка. Хитра я насправді. Обдурюю птахів. Коли голодна і нічого не вполювала, лягаю на бік, очі заплющую і лежу наче мертва не ворухнусь. Підлетить цікава ворона чи сорока — і потрапить до мене в лапи. Так і собак ми дуримо, коли не можемо від них втекти. Лапи у мене не мерзнуть ніколи, адже у шерсті, наче у черевиках, хвіст під час пересування править за руль. Гавкаю як молодий пес. Щоб бути ситою, за день я повинна з’їсти 20 мишей. (Лисиця)


 3. Школа Зеленої планети  с.18-21 (Яка лісова тваринка тобі подобається більше? Розкажи про неї за планом на с. 22)


5. Зошит Школа Зеленої планети с. 12-14

А тепер урок МАЛЮВАННЯ
1. Послухай спів птахів https://zvukipro.com/ptici/630-zvuki-penija-ptic.html

- Яка пташка на твій погляд найкрасивіша? Чому? 

 









-Чи бачив ти такого птаха в природі? 


2.  Розглянь  малюнки у підручнику стор. 125
3. Намалюй птаха за інструкцією.

13.05.2020


Тема: Червона книга України
Напевно, вам доводилося бачити, як, повертаючись із лісу чи луки, люди несуть оберемки квітів. Особливо багато знищують конвалій, підсніжників, пролісків, дзвоників. Щороку таких рослин стає дедалі менше.
Щоб зберегти рослини, які зникають, люди занесли їх у спеціально створену Червону книгу України. Червоний колір — сигнал небезпеки.
Він ніби закликає всіх людей: рослини в біді, допоможіть їм!

Вікторина «Яка квітка?»
• Я перший розцвітаю серед гаю
І білий, наче сніг, я колір маю.
Хто я? Відгадайте!
Ви мене не ображайте,
Не зривайте, не топчіть.
Хочу довго-довго жить.
То хто ж я? (Підсніжник).

• На стеблинці волохатій
Шість пелюсток лілуватих.
Гарна квітка — навіть в сні
Усміхається мені. (Сон-трава)

• Я найперша розквітаю
Синім цвітом серед гаю.
Відгадайте, що за квітка,
Бо мене не стане влітку. (Пролісок)

• Цвіте травневою порою,
Її знайдеш в затінку лісовому,
На стебельці, як намистинки вряд,
Квіти духмяні висять. (Конвалія)

—    Запам’ятайте! Ці рослини потребують охорони!


Черво́на кни́га — це перелік рідкісних рослин, грибів, тварин, які перебувають під загрозою зникнення.
У кожній місцевості є тварини, яких залишилося дуже мало. Вони зникають, бо люди на них полюють, знищують місця їхнього мешкання — ліси, луки і забруднюють річки й озера. Тому тварин потрібно охороняти. Щоб зберегти тварин, які зникають, їх заносять до Червоної книги України. На таких тварин заборонено полювати.
Розгляньте фото деяких тварин, занесених до Червоної книги України.



https://www.youtube.com/watch?v=AqfEdVK3SQc

Як ви розумієте прислів’я: Багато лісу — не губи, мало лісу — бережи, нема лісу — посади?

Люди повинні дбайливо ставитися до всіх тих, з ким їм доводиться жити на нашій планеті, — рослин і тварин та цінувати їх.

Малювання тюльпану з натури або за малюнком



18.05.2020 понеділок
Людина — розумна істота. Вона вміє розмовляти, мислити, працювати. Людина розуміє, що добре, а що погано, де добро, а де зло, має певні обов’язки. Людина може мріяти й творити. Хто тебе навчив розмовляти, малювати, читати, одягатися та ще багато чого?
У родині, дитячому садку, школі дитину виховують і навчають. Людина — частина суспільства.
У вільний час люди відвідують театри (кінотеатри), концерти, музеї, бібліотеки.

У громадських місцях є свої правила поведінки. Намагайся не привертати уваги своїм виглядом. У громадських місцях не сміти, не бешкетуй, не розмовляй голосно.
Коли поруч з тобою люди, пам’ятай про них.

Розглянь малюнки у підручнику с. 93-94. Які громадські місця зображено на них? Що роблять люди? Хто дотримується правил поведінки, а хто -ні?
  

Які місця для гри надворі є безпечними? Що може бути надворі небезпечним? Поясніть, чому ви так вважаєте. (сторінка 95)

Якщо ти побачиш на вулиці, в тролейбусі, трамваї, метро певний предмет — коробку, сумку, згорток, пакет,— не чіпай його. У ньому може опинитися бомба.

https://www.youtube.com/watch?v=DmtnGFlEgwo 

За поданими знаками складіть правила поведінки:
1) в музеї;
2) в театрі під час вистави.

  


Квітень-місяць дощів. Паралька буде у нагоді)



  




















 20.05.2020
— Уяви, що трапилася неприємність. Ти раптом у невідомому місці навколо тебе немає нікого знайомого. Може, потрібно голосно заверещати, щоб на тебе звернули увагу? Чи жалібно заплакати?
Ні, це — неправильні рішення.
По-перше, не плач, а зберігай спокій.
По-друге, залишайся там, де перебуваєш. Тебе обов’язково будуть шукати і знайдуть.
Звернися по допомогу до поліцейського, продавця або охоронця. Якщо маєш мобільний телефон, то негайно зателефонуй батькам чи іншим родичам, дорослим.
Запам’ятай!
Ніколи не сідай у машину до незнайомців, щоб дістатися додому або до батьків на роботу.
Добре пам’ятай свою адресу й номери телефонів батьків.
Отже, що потрібно робити, якщо на вулиці до вас заговорив незнайомець? (Не розмовляти з ним, навіть якщо він чи вона здаються милими та добрими. Не брати нічого, якщо пропонують солодощі, іграшки. Також він може пообіцяти багато солодощів, іграшок чи погратися з песиком, котиком, якщо ви підете з ним. У жодному разі не можна погоджуватися, ідіть додому чи зверніться до знайомого дорослого.)
  Що робити, якщо ви самі вдома і хтось стукає в двері? (Не відчиняти, навіть якщо за дверима поліція).
Примітка: скажіть, що може таке статися, що батькам доведеться послати когось незнайомого за ними до школи чи додому. Для таких випадків придумайте з батьками слово-пароль, яке вони скажуть цій людині. Якщо людина назве його, то ви знатимете, що йти з нею безпечно.

Коли ти залишаєшся наодинці вдома, справи й розваги не повинні загрожувати твоєму життю і здоров’ю.
Що може становити небезпеку, коли ти залишаєшся наодинці вдома?
Небезпечно відчиняти двері незнайомим, гратися на балконі та біля відчинених вікон. А також користуватися сірниками, інструментами, електроприладами, газовою плитою.
Оціни поведінку дітей. Якими можуть бути наслідки таких занять?


Пожежа, вибух газу, прорив водопровідної труби, вимкнення світла, пограбування тощо — це все небезпечні ситуації.
Якщо вдома нікого немає і щось трапилося небезпечне, слід повідомити батьків по телефону або звернутися до родичів чи сусідів.
Словничок
Небезпечна ситуація — це загроза для життя і здоров’я людини.
У разі виникнення пожежі телефонуйте за номером телефону 101.
 

 А якщо людині стало зле, слід викликати швидку медичну допомогу за номером 103.
На сторінці 98 підручника ЯДС дай відповідь на питання До кого слід звернутися у випадках, зображених на малюнках?

Пропоную зробити таку аплікацію. Для роботи потрібен кольоровий папір , клей, ножиці, олівець зеленого кольору та білий арку або блакитний для фона.

25.05.2020
— Кожна країна світу має свої державні символи: герб, прапор і гімн. Для всіх країн вони різні. Державний герб України — це золотий тризуб на синьому тлі.

 • Розгадай таємницю Герба України. Прочитай зашифроване слово.

Колір Державного прапора України — синьо-жовтий. Синій колір — це символ миру. Жовтий — символ достатку й добробуту.
 
Державною мовою в Україні є українська.
  Державний гімн України — це урочиста пісня нашого народу. Музику до Гімну створив Михайло Вербицький на слова Павла Чубинського. Коли виконують гімн, зазвичай люди встають. Так вони висловлюють повагу до своєї Батьківщини.

Сторінки у підручнику ст. 99-100 або тут


Урок Образотворчого мистецтва
Відгадай загадку 
Під ногами у саду
Стиглу ягідку знайду.
Треба низько нахилиться,
Щоб зірвати …
(Полуницю)


або
27. 05 2020 

1. Назви своє ім*я, призвище та по батькові. Назви країну, у якій ти проживаєш, місто, домашню адресу. 


3. Давай поговоримо))
  • Що є в країні? (Річки, лани широкі, гори високі, ліси зелені ... .) 
  • Чим відома ця країна на ввесь світ? (Розмальовані хати, печі, писанки, вишиті рушники, сорочки.)
  • Як називається ця країна? (Україна.)
  • Які символи України? (Верба, калина.)
  • Які квіти ростуть в Україні? (Маки, волошки, соняхи, ромашки, мальви.)
  • Які найсмачніші страви в Україні? (Борщ, вареники, голубці ... .)
  • Які є традиції в Україні? (Різдво, Івана Купала, Масляна ... .)
4Що ви знаєте про минуле нашої Батьківщини? Імена яких видатних людей ви знаєте? Чим саме вони прославили Україну? ст. 105-106 підручника

Про життя Ліни Костенко дізнаєшся тут https://www.youtube.com/watch?v=CVK7VXCuEfk
Вірш Тараса Шевченка "Садок вишневий коло хати..." https://www.youtube.com/watch?v=Di1iramkzGc
 
- Сегодня мы непросто будем делать солнышко, а будем придумывать солнышку разные лучики. 

Этапы работы
1. Мы вырезаем из жёлтого картона круг диаметром 8 см, 20 полосок из флуоресцентной бумаги шириной 1 см, длиной 12 см. Диаметр круга и длину лучиков можно выбрать любого размера. 


2. Переворачиваем круг обратной стороной и приклеиваем лучики. 
 3. Теперь можно приступить к игре: можно выбрать один способ сгибания лучиков и так оставить солнышко, а можно менять лучики разными способами.
1 способ: берём простой карандаш и сгибаем лучики вперед на одинаковом расстоянии. Получаются одинаковые завитки.
2 способ: загибам лучики на карандаш на разном расстоянии: одни лучики полностью закручиваем, другие только на конце. Получаются, лучики чередуются: одни «завитки» маленькие, другие «завитки» длинные. 
3 способ: одни лучики завиваем вперед, другие назад. Получаем «завиток вперёд», завиток «назад». 
 Вырезаем глазки, рисуем ротик и чёлочку.
Солнышко готово! Попробуйте придумать свой интересный способ сгибания лучика. Можно лучики оторвать, если они помялись или порвались и приклеить новые лучики.
 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

01.04.2020

26.05.2020 вівторок

20/05/2020 СЕРЕДА